Shopping ^.~

Men herrrehjärtanes vad jag diggar Nelly.se, jag hittar hur mycket snyggt där som helst :)
Denna månad blire till att handla lite därifrån.. Igen :P
Nu är det två klänningar, två toppar och en ögonskugga som kommer hem, dock inga skor denna gång, måste ju lära mig gå i dom jag har nu :P

Har även (äntligen!!) blitt inkonverterad nu, med andra ord fast anställd, och gissa hur gött jag mår över det :D
Känns totalt underbart vill jag lova :)

Finns då inte så mycket mer att skriva egentligen.
Bor hemma igen, vilket inte känns riktigt hundra, då man är van att styra och ställa över sig själv, men nu så äre fyra andra personer att ta hänsyn till..
Men men, man vänjer sig säkert lagom tills att det är dags att flytta igen :P

Nu är jag på jakt efter en ny soffa, lite snygga hyllor och ett nytt bord + stolar till köket..
Börjar om från början känns det som ^^,

Aya, pöss på er alla, nu äre dags att slagga så man orkar sig upp imorgon bitti :P


PössPöss // E


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh grattis till anställningen!!! ROLIGT! :D



Och jag vill oxå shoppa!:) Nelly var ju grymt!!! Billigt oxå! Men vad kostar frakten!?



I helgen kan vi kanske ses?! Utgång kanske?

2010-05-24 @ 01:18:33
URL: http://hannaaker.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar; haha ja den var verkligen sääääämst! Blev besviken

men var en scen där jag kväljdes lite :p när han sket du vet :p

2010-05-27 @ 20:35:34
URL: http://kalkylator.blogg.se/
Postat av: INGA

Du var värd att få en fast tjänst tycker jag det finns ju andra på T-------a Som borde få avgå från sin tjänst

2010-05-29 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0