Kung på kvällen, kung på dan?

Nope, stämmer verkligen inte!
Sitter hemma hos mamma och pappa.. Igen :P

Hade iallafall jävligt roligt igår!!
Var ju, som sagt hos Danne, och firade honom, och sen så drog vi in till stan och My beloved Böcks! :D
Lagomt med folk, bra Röjj men dock lite dålig musik..
Men dansade gjorde jag ju såklart ändå ^^,

Och jävla gullHanna då..
Hon har skrivit i sin blogg:

"Sen på krogen var det väl sådär... Dansade lite, tappade bort alla och blev trött på Hudiks utbud av killar och i och med det började jag fundera på om jag ska bli lebba ist..... Då skulle jag nog vilja haft Elin Öhman. Hon är god rakt igenom.. Det är inte jag, men nästan...."


Senare blire pizza med systrarna, och sen blire lördagsmys :)

Pusspuss // E



Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi, ja men det stämmer ju :D du är genomgod! Snygg bild :D

2010-03-27 @ 16:09:16
URL: http://hannaaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0