Vart en bra söndag till slut :)

Bestämde mig för att strunta i stan, och drog istället till Söderhamn och Rengsjö, för att spendera lite tid med Jenny.
Hoppade på tåget kvart i två, och var framme i Söderhamn ganska precis vid fem över två.
Jenny mötte mig utanför stationen, och jäklar vad längesedan jag träffade henne :)
Det vart lite besök på några affärer i S-hamn, vilket resulterade i hårfärg, skor (big surprise) och en mål på Donken :P

Åkte sedan vidare till Rengsjö, och träffade Jennys boy Fredrik och hennes vän Sofie :)
Åkte sedan vidare till svärmora Maria, som bjussade på ett underbart mål mat och efterrätt.
Det vart hemmagjord pannbiff på älgfärs, färskpärer och grönsaker, och det hela avslutades med Marias hemmagjorda Ananaspaj med grädde, gissa om jag var sprängfylld :P
Vilken underbar människa att laga mat :)

Är nu äntligen hemma, för hur underbar dagen varit, så är det alltid bäst att avsluta den hemma :)

Letar äver febrilt efter kameran, som ligger hemma hos Vickan. Rackarns, jag som var pepp på att lägga in bilder på alla nya skor :P

Aya, God natt och Pusspuss
// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0