Skärpning..

Jag måste ta och skärpa mig lite nu, ang. bloggningen..
Men om det inte händer något speciellt direkt, varför ska man då skriva om det?

Förra onsdagen var då väldigt rolig :)
Utgång med Anna Montana slår då aldrig fel!

Och eftersom det var löning idag, så har jag vandrat lite på stan efter jobbet,
en liten promenad som slutade i lite vin till morgondagen, Queen-Singstar och tre par skor, tummen upp till det tycker då jag ^^,

Kom hem, kom på att jag hade tråkigt, så jag drog med mig Johanna och hennes vän Sirre till stan, där det vart en sväng på Hemmakväll, vilket resulterade i tio nya filmer, så en till tummen upp till det ^^,


Imorgon, på självaste midsommarafton så ska jag spendera min kväll hos Vickan, med "Tre apor" och falsk-sång ^^,

Glad midsommar på er alla, och PÖSSPÖSS // E

(Ska även försöka orka slänga in bilder på skorna också :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0