Kan äntligen sitta normalt :P

Orkar inte med att skriva fortsättning på förrförra inlägget.. En galen vecka var det iallafall ^^,

Men för att följa upp föregående inlägg då..
Hade som sagt en stor böld på vänster skinka och skåran, säkert en 7-8 centimeter hög, 3-4 cm bred och ungefär 3 cm djup, gjorde apont som ni säkert förstår :P

Åkte in till hälso och var fullt förberedd på att snitta upp den och få tömma ut allt äckel som var i.
Var skitnervös i bilen på väg mot Iggan, satt nästan och grät :P
Jag och mamma (moraliskt stöd, och aningen sadistisk antar jag :P ) kom fram och fick vänta ett tag tills mitt namn ropades upp, och tack och lov så var det en läkare som inte var ung och het, som jag fick visa rumpen för.
Björn (läkaren) sa dock att jag inte skulle behöva snitta, så jag pustade ut lite granna, tills han förklarade att det inte var en varbobba, utan flera stycken, och att dom satt för djupt...
Gaaaah!!
Fick istället göra tre olika tester på lite blod, för att kolla så att det inte var diabetes.
Lyckligtvis så var det inte det, utan blåsorna hade bara ploppat upp från ingenstans, så åkte på en pencillin-kur :)

Först igår kunde jag börja sitta riktigt, och idag känner jag ingenting alls..
Gissa om jag är lycklig :D

PössPöss // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0