Galen Vecka :P

Ja ni, vart ska man börja om inte från början :P
Fredag: Jobbade först och främst kvällen, sen vart det så lyxigt att Hanna kom och hämtade mig :)
Sen bar det av till henne, började med att duscha, och försöka komma på en alternativ lösning till en flasköppnare.
Då varken snusdosan eller tändare fungerade, så tog Hanna fram en konservöppnare, som till en början gick alldeles ypperligt, fram tills femte flaskan.
Hanna slant, och fick ett, inte så vackert, sår på fingret.
Stackarn blödde som bara den, och satte på sig ett göörläckert plåster som hade ett Batman-motiv ^^,
Själv hade jag ont i huvudet, typ, hela kvällen, och spydde så fort jag fick någonting i mig, inte så lyckat :P

Innan Bockarna så kom vi på att vi nog var lite hungriga, så Maysan och syster skjutsade oss till Donken, där jag stupade, mitt i McDriven, har ett finfint blåmärke på ena armbågen och skrapsår på båda knäna :P

Kvällen slutade iallafall bra, och vi hade kul ändå :)

Lördag: Vaknar och mår finfint, tur nog, för jag, mamma, Johanna och Elsa skulle åka till mormor och fira henne i efterskott :)
Har det väldigt trevligt med god mat och tårta :)

Sen hem och fixa iordning sig lite innan det är dags att fara in till stan igen....

Fortsättning följer, ska åka och jobba nu :P

PössPöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0