Ensam hemma :)

Vaknade nyss, efter att ha sovit över 12 timmar.

Vaknade i ett tomt hus, resten av familjen har åkt till Småland och Pippi-land, men eftersom jag jobbar så kunde jag tyvärr inte följa med.
Men istället får jag se fram emot ett lugnt och tyst hus i två-tre dagar :P

Midsommaren var iallafall väldigt trevlig.
Började hos Vickan med grillning och en SanFransisco, för att sedan gå över till "Tre Apor".
Sen fick vi något ryck, och for hem till mig för att festa lite med Johanna och hennes vänner.
Efter ett tag fick vi ett till ryck, och fick för oss att vi skulle in till stan och gå på Bockarna :P
Åkte dit, hade väl ganska trevligt, åkte hem och somnade ^^,

Vaknade igår med en liten lätt huvudvärk, trodde att det var allt, men så fort jag åt någonting så kom det upp igen, snabbt :P

Aya, ska kolla på film nu, ha det gött!

PussPuss // E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0