Toppenkväll

Var ju som sagt hos Danne idag, och jäklar vad snyggt han hade hemma!
Vart dessutom väldigt förtjust i hans spegel :P

Vart bakning, då bullar, kladdkaka och en liten en vetelängd för min del, och jäklar vad gott det vart :)
Kladdkakan serverades med kaffe, vaniljglass och jordgubbar, ute på balkongen, smakade sommar som bara den!!

Sen kom även Mallan, Nilsson och Jenkan dit, så då vare dags för lite kortspel, Chicago närmare bestämt.
Första omgången vann jag :D Men dessvärre så kom jag näst sist, man kan ju inte vara på topp hela tidan va? ;P

Aya, nu väntar sängen, jag jobbar ju för tusan imorgon.. Eller, senare idag kanske jag ska säga :/

PössPöss // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0