Myggbett och mystiska försvinnanden

Hela jag är full i myggbett känns det som, det kliar verkligen överallt..
Jag lider verkligen, först denna hemska värme, man kan inte vara utomhus, för då kan man knappt andas, och man kan inte vara inne, för där är det likadant..
Jävla sommar, ge mig mer regn och åska, då mår jag bra i kroppen :P

Var ute i stugan i helgen, och jäklar vad härligt det var, bortsett från värmen då..
Grillade och drack vin med grannarna, som senare fortsatte i fest :)
Vart en lite impulstältning också :P
Och vaknade helt utan bakfylla, vilket är riktigt ovanligt nuförtiden.
Tre Apor kommer nog vara min festdricka nu iallafall ^^,

Över till det mystiska försvninnandet då..
Min kamera är spårlöst borta, hittar den ingenstans :/
På midsommar så var jag ju som sagt med Vickan, och är bombis på att jaghade kameran hemma, och syster har till och med berättat att så var det.
Jag hade den i hennes rum, och så tog jag in den till mitt rum, och tog INTE med den hem till Vickan, så den ska ju ligga någonstans hemma, men icke!
Jag tror jag letat efter den överallt.. Men den kommer väl fram när man som minst förväntar sig det.. I hope :P

Aya, ska klä på mig nu och gå ner och visa att jag lever ^^,
Ha en go en dag nu!

PössPöss // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0