New world record ;P

Gissa vad, min blogg har tagit rekord, och haft hela 11 unika besökare på en och samma dag! *Kors i taket* ^^,
Har nyss kommit hem till Njutis igen, myspysigt värre :)
Och ikväll blire att lira Tekken med Elsa, i vilket jag kommer förlora, som vanligt :P

Har haft en grymt rolig vecka, än så länge.
Jobbade först på måndagen, och efter det så kom Hanna över och vi lagade väldigt god mat, Makaroner, köttbullar, minimorötter och gräddsås.. Och lite smörgåsgurka för mig, och GOTT vare verkligen (Y)
Efter det så vart det lite film och ännu mer svull med massa ostbollar, chirre och godis = MUMMA! :D
Tack för sällskapet Hannie-Bananie :*

Tisdagen spenderades enbart med jobb, först på Tunis, sen som kontaktperson :)

Gårdagen var wünderbar.
Allt började med att Vickan ringde och sa att hon och Carina var utanför och ville att jag skulle öppna dörren åt dom.
Shit-satan tänkte jag och började stressa med att klä på mig, enbart för att låta Vickan ringa upp två minuter senare och skratta och berätta att hon bara skojade ^^,
Hopp, bra början på dagen.. NOT!
Istället så satte jag på Resident Evil, och hann titta på både första och andra, och börja på med den tredje innan Fröknarna Lingvall behagade att dyka upp :P
Sen kom även syster och Hanna, och då satte aftonen igång på riktigt.
Det vart några groggar och lite singstar, innan det var dags att bege sig ner mot Bocks, där det var APMYCKET folk, men efter ett tag kom man in där :)
Jag fattar inte en grej, även fast Bockarna är fyllt upp till bredden med folk, av båda könen, i blandade åldrar, ändock ser man MAX tre hottingar på en kväll, och då är det verkligen MAX!
Såg en igår, fast, han var ju het som fem normalsnygga boys ;9

Aya, på vägen hemmåt så träffade Johanna en vän, som bjöd in oss på efterferre, som vi kom ifrån strax före sex, somnade strax efter sex, och vaknade halv tio.. Och JA! Jag är lite trött idag :P

Nu sitter jag och väntar på att pappi ska komma hem, och kanske säga "Hej ungar, vad vill ni ha för pizza?" :P
Kommer dock inte ske, ska fixa pärer och köttbullar idag, men en flötig pizza är någon som är  strongt efterlängtat ^^,

Imorgon ska jag till bästaste Vickan och sjunga Singstar, hon har ju till och med fått en EGEN skiva, och EGNA mickar :P

Aya, ska lira TV-spel med Elsa nu :)

Pusspuss // E


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vilka schnyggingar! ;-9

2010-04-17 @ 20:39:04
URL: http://lingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0