Killing me softly

Fy faen vilken ond cirkel.
Hostar så att jag kräks, och kräks så att jag börjar hosta igen..

Har hostat konstant i, faen, undrar om det till och med kan vara fem dagar nu.. 
Jobbigt som bara den.
Kan inte dricka kallt, för det bara river och sliter, och likadant om jag dricker för varmt eller kolsyrat..
Dricker jag te med mjölk i, så slemmar det ännu mer, och utan mjölk så äre inte gött..
Det ända som slinker ner just nu är ljummet vatten, med eller utan honung, och det lessnar man ganska snabbt på...

Hostmedicin tar jag också, Cocelana, vilket är ganska.. Starkt :P

Har iallafall varit ute och hjälpt mamma att fixa ute idag, skönt som bara den, om det inte vore för halshelvete :P
Men som "lös för mödan" ska jag tigga till mig ett paket Zyx av pappa, så det är ju lätt värt det ;P

Nej ni, nu ska jag upp och slappa med lite TV-spel :)

Pusspuss // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0