Internetshopping is the one and only!

Har varit lätt wild and crazy idag, och SHOPPAT! :D
Nu jäklar blir jag då snygg tills båtresan :)
4 par snygga skor
1 tunika
1 midjeskärp
1 rött nagellack

Nöjd? Jajjamensan :D

Sen ska jag få en jacka av pappsen, och så shoppade jag ju lite från Ellos också, så därifrån blire en kjol, två sjalar, ett linne, pyjamasbraller och en oversize thirre :)
Men ångesten börjar sätta in sig nu känner jag, men det kommer med all säkerhet lätta när allt har landat hemma och är uppackat och provat, det brukar ju vara som så :P

Har också beställt lite grejer från Partylight, det vill säga ljus, doftvax och olja för typ, 900 spänn.
Och lite saker från oriflame också... Och en batteriladdare...
Sheisse, ångesten kom tillbaka med full kraft igen :P

Aya, ha't gött nu!
Pusspuss // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0