Glad Påsk! :)

Hade en väldigt välbehövd kväll igår/natt/tidig morgon hos Vickan :)
Kom dit vid åtta, och började knata hemmåt först klockan fyra imorse ^^,
Spelade lite (myyyycket) kort, och jag säger då bara det.. Jag suger på "Hej Knekt", men som sagt, jäkligt roligt vare :)
Körde också fyra omgångar BUZZ, och gissa vem som vann alla dom fyra, ledtråd - Det var INTE Viktoria Lingvall iallafall ;P

Somnade vid sex iallafall, och vaknade av att Elsa-gumman grät, som bara den..
Lill-vännen har skickat in en teckning till Dora, och så viades några av alla inskickade bidrag i TV:n, och hennes var inte med :P

Påskharen har varit här inatt också, så när jag vaknade satte jag Elsa på att leta upp mitt ägg..
Haha* verkligen en bra start på morgonen, påskgodis och massa kaffe ^^,

Ikväll blire Charlies för kareoke, cider och härligt sällskap av Mia, Lotta och Micko, och så skulle några karlar med tror jag ^^,

Nej ni, nu står Johanna och Texas och trampar ute i hallen och väntar på att gå till kiosken :P

HÖÖÖÖRS!

Pusspuss //E

(Eftersom det är påsk och mat äter mycket godis och annat gött,
så slänger jag in en godisbit till ögonen också ;P
Och ja!, min stil på pojks är nörden, eller rockern,
men nörden är väl ändå liiiiite sötare.. Eller? ;P )


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja lite söt :)

2010-04-02 @ 12:30:22
URL: http://hannaaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0